BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

.my motto : doing my best is more important than being the best.(;

it's true..for an ordinary person like myselff..,i am not able to be the best among the best..yet..,i'll try my very very best to be the best for myself and for my family..(:



X0X0..(:

Friday, March 5, 2010

.missing her already.)':





[Ini wan saye..,my nenek kesayangan..(:]



Saturday,6/3/2010...DIs morning,papa n mama bawak wan balek kampung dah..she had been here about 2 months already..banyak kenangan manis n pahit since she was here..hehe..not only with me but with my whole family..(:

Kadang2 aku rase dat she annoyed me..even the fact is,aku leh skali2 anggap beliau mcm tuh..Beliau dah bnyak berjasa n sacrifies for me since i was a baby..she takes care of me n my big brother..huhu..Aku faham..,it is becuz of her age dat she is getting older from day to day..Aku tawu aku sepatotnye kene saba layan kerenah dy...but i did taw!aku saba layan dy...,aku kadang2 rase funny and tertawa(ayat skema gler!) bila tgk n layan telatah dy act..hehe..(:

Today...,aku rase regrate pown ade gak..huhu..Awal2 lagi dy nak blek kampung halaman dy dah..Aku sayang wan...,I am start to missing her rite now...damn much!tanpa ku sedar...,air mataku jatuh berlinangan..huhu...

Aku mendoakan smoga wan dipanjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezekI oleh Allah Yang Maha Esa..(: Smoga wan sentiasa sihat and gumbira je kat kampung..,much love..(:






.SAYA SAYANG WAN SAYA!.(:

1 comments:

Khairunissa Rosle said...

saya syg wan saya jugak!!