BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

.my motto : doing my best is more important than being the best.(;

it's true..for an ordinary person like myselff..,i am not able to be the best among the best..yet..,i'll try my very very best to be the best for myself and for my family..(:



X0X0..(:

Thursday, March 11, 2010

alhamdulillah..(:

thursday,11th mrch 2010..

DIs is it!!haha!Hari yg di nanti2 oleh sume calon SPM even ade certain yg xbape nak tggu ari ni including me!haha!

Hurm..,cmner nak start ehh..huhu..At first..,aku letak target yg agak tinggi pada aku...cuz aku xpena nak dapat that kind of marks pown in my examinations o my trial..hehe..tapi...,just try my luck in SPM cuz i've try to did my best..(:

Namun...,langit tidak slalu nye cerah..huhu..Aku redha dan bersyukur dgn ape yg ditentukan oleh Yang Maha Esa..(:
Pade mule agak frust la..,cuz i tought i had dissapoint my parents..but maybe not bad cuz my mama xnanges kesedihan cgt pown..maybe she doesnt show it but care dy layan aku...,dy like leh terima with it..and im so glad with dat..(:

Ari ni ade majlis graduasi kat skola...tapi aku xleh g atas sebab2 tertentu..huhu..its ok..Even i kinda miss my friends so much and wish to meet them! hu~~

Aku bersyukur dengan segala ketentuan ALLAH..aku redha dan mendoakan semoga ada hikmah yng baik di sebalik setiap kejadian yang ditentukanNYA..(: mungkin rezeki aku bukan waktu dan ketika ini...,namun aku will never give up and will always try my best to be the best for myself and my family..(: DIA yang Maha menentukan segala kejadian...kita hanya mampu berdoa yang terbaik dari-NYA..(:

petikan dari lagu mawi n KRU,sujud...
'BILA DILANDA MUSIBAH,HATI TABAH KU LALUKAN,JANGAN BIARKAN DUGAAN HAPUSKAN PEDOMAN HIDUP'..(ade lagi tapi aku lupe plak..hehe..xpe,t aku sambung g ehh..:PP)

Pesanan buat hubby yg ku sayangi...andai anda membaca..,Sabarlah duhai syg,jgn cepat mengalah..masih ade kesempatan waktu,gunakan lah sebaik mungkin..,jangan lah kite cepat berputus asa..bersama sama kite perbaiki kelemahan diri..dan sentiasa mendoakan yg terbaik dari-NYA setelah ape yg kite usahakan..Insyaallah...,kita same2 akan berjaya kelak sayang..(:




Begitu juga nasihat buat kawan2ku yang disayangi ehh..much love..(:

0 comments: