BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

.my motto : doing my best is more important than being the best.(;

it's true..for an ordinary person like myselff..,i am not able to be the best among the best..yet..,i'll try my very very best to be the best for myself and for my family..(:



X0X0..(:

Thursday, March 25, 2010

mid valley here we come!

thursday,25th march 2010...

Today...,i really had a blast on my day wi my besties ohh!hee!Rase cam dah lame xlepak..(:

Pagi tadi aku bgon awal kerna bersemangat waja nak kuar..haha!xsaba2!...time tgh syok pikir nak wat pe jap g...,tibe2 diriku diselubungi kesedihan yang tramat cgt..huk2~~ nape?ha!meh nat citer...

Smalam bade mok ni beriya iya la kate nak anta n amek aku after abes hang out...tibe2 pagi nih dy kate leh amek aku blek t cuz dy ade training rugby plak!baran r aku...So,i decided to not enjoy with others...Betapa sedih dan pilu nya hatiku ini...hanya aku dn Tuhan yang tahu...haishhh...s0bs2~~..

Lepas tuh...,mama col mok nih suh anta aku gak...At last dapat la aku join sayang2 aku sekalian..ehehh...syiokkk2!!(;

Yana tggu aku dengan penoh kesabaran di tren ampang park...walaupon terpakse nunggu lame kerna aku yang terpaksa tukar plan pada saat terakhir..cian yana...huhu...Then kitorang pown naek la tren from amapng park to kl sentral...from kl sentral tros ke mid valley..ahah!Sampai gak...(:

Di sana jumpe la ngan nurie and bella sayang...ngeh2~
Plan nak tgk wayang konon tapi xde citer yg besh ohh...so kitorang pown xtgk la mvie today...hehe...kami g makan kat food court...after dat...,g men boling 2 game...perghh!1st game...bella menerajui...





Nampak tuh?aku 2nd doh!haha!;D
Kami pown meneruskan game 2nd...

pada pertengahan jalan...aku telah menewaskan bella dgn beberapa mata...Namun!bella mengejar kembali dgn melakukan strike and spare di saat terakhir..hampeh tol!huhu...Sekali lagikk!bella menang daaa....







Anda nmpak nih?hampeh tol!haha!:D
Lepas abes final game...kitorang pown g lepak toilet...LEPAK?haha!nape?xpercaya ka??hambik nih!!















lepas g lepak toilet...g makan ABC plak..haha...after ABC...,g pekena fillet o fish di mc D ohh...



...Sedap ohhh!baekkkk punyaAaa!!!...

Lupe plak..kitorang g men game...First g maen kat basketball nye tuh...team aku ngan yana menang ngan team bella n nuri..hahakk!Pastu nuri and bella g smbung maen game dorang plak...Aku ngan yana lawan race keta..hahakk!aku menang!yeay!









Finally...,kitorang g window shopping...ingat nak beli baju baru...ehekk..;P
Time turun skeletor(ikot dan eja je...hahkk!)...,tibe2 blakang kami ade Akim ngan Stacy plak...haishh...apa lagikk...SNAP2!CLICK!CLICK!haha!:D




Ha!xnampak Stacy??time nih dy kat dlm wtson kat blakang nuh...sbb tuh pic dy xde..hehe...Akim pown jadikk r...He is damn hot!cair beb!hahakkk!:D

Sekian...maleh nak tulih dah r...haishhh....;'/

0 comments: