BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

.my motto : doing my best is more important than being the best.(;

it's true..for an ordinary person like myselff..,i am not able to be the best among the best..yet..,i'll try my very very best to be the best for myself and for my family..(:



X0X0..(:

Sunday, February 28, 2010

start from beginning!

A,B,C.....1,2,3..korang ingat agy ark camne mule2 blaja kenal huruf and numbers??seperti suatu ketika semasa saye maseh muda remaja dan tiada jerawat di muka..haha!


Yarghh!!kalo korang nak tawu..,aku tgh bingung gle skang..aku bukan pe..,aku rese xde self confedence arghh..nak tawu nape??hmmm..,


Suatu ketika dulu..,aku leh dikatekan often speak english with my mom and dad..tapi..,since i was in primary school..,i get to knew lots and many kinds of friend..and mende ni berlarutan sampai secondary school and finally abes form 5..huhu..
bukan pe..,makin aku beso and dewasa sampai muke dah de jerawat ni ha.,makin lower my self confidence doh..I CAN'T SPEAK ENGLISH FLUENTLY! ARGHH!!damn it!huhu..



Tambahan pula..(ayat karangan)..,tidak lame lagi result SPM kuar..aku pon kene sambung blajar ke bidang yang lebih tinggi dan dalam..aku nak kejar cita2 aku..




'jika gigi anda terasa sakit ketika makan makanan panas atau sejuk,ini bermakna anda mengalami gigi sensitif'..oleh itu saye syorkan anda berjumpa pakar gigi 'DR HAFIZA'..ngeh3..~~


aku akan usahakan 1 hari nanti..korang jgn gelak aku arw..i need u guys nye support..doakan aku...insyaallah..amiinn..(:

hiyarghhh!!mulekan pembelajaran secara 'selow seli'..,bak kate adek aku yang membawa maksud 'slow and steady'..haha..i hope i am able to speak english fluently again...(:

0 comments: