BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

.my motto : doing my best is more important than being the best.(;

it's true..for an ordinary person like myselff..,i am not able to be the best among the best..yet..,i'll try my very very best to be the best for myself and for my family..(:



X0X0..(:

Saturday, February 27, 2010

hiyarghh!!

today..,im not sure suppose it is still saturday or sunday cuz the time shows 1:58 am,dated 28 feb 2010..haha! F.Y.I..,dis is my first nite im using dis blog..ahah!maen bantai je testing nih..hmm...,nothing much to say..tapi en..,aku patot kene tido awal cuz esok adek aku ade tournament tenis awal gle babi kot..haha..pedulik hape aku..;D

mamat sowang ni plak..konon nak stay up mcg aku..aku da nasehat..g tido..g tido la sygg..tapi degil..at last aku tawu dy dah tertido memandangkan dy dah xrep mcg aku..muahahahahah!tapi xpe arghh..sok2 mcg r..hehe..

Starts from beginning la ehh..aku tawu gune nih pown cuz dapat tunjuk ajar from my dearest friend how to used this..haha..aku maen bntai try je..jadik xjadik..tgk je r smpai mane aku leh catch up with my blog..haha..

sekian..,jumpe agy di waktu dan ari yg laen kayh...x0x0..(;

0 comments: